Saturday, August 4, 2012

August algas küll mõneti ootamatult

Ses mõttes, et kuidagi äkki.. Oli kogu aeg ju juuni ja juuli, nüüd äkki august. Täna juba neljas kah. Ei tea, kuhu sel suvel nii kiire hakkas nüüd.
Ma olin nüüd kolm päeva järjest Kärdi juures toppimas. Lapsed olid hoiul, eile kui koju jõudsin, kurtis Matu, et tal on paha olla, kõht valutab. Kraadisin, polnud nagu hullu. Öösel ärkas ta mitmeid kordi veel üles, tahtis potile, Aaris kantseldas teda. Mõne aja pärast kraadisin uuesti, 38.8 palavik. Andsin rohtu, edasi magas ta enam-vähem rahulikult. Kella 2 ajal ärkas Kirke, tahtis pissile. Tuli siis elutuppa ja oksendas. No ikka korralikult. Koristasin Kirke ja põranda ära, kraadisin teda, ei midagi. Saatsin ta voodisse. Natukese aja pärast ärkas Kirke uuesti ja tahtis pissile ja kohe oksendas uuesti. Seekord siis voodi ja ennast ka korralikult täis.. Anna andeks, kui Sul juba süda paha on. Mul oli ka eile.. Koristasin siis uuesti kõik ära. Vaatasin kella, see näitas 3.18. Oeh.. Läksin diivanile magama, sest Matu oli meie voodis, ja laiutas seal Aarise kõrval. Lisaks oli öösel kohutavalt palav mul. Nii me siis soigusime hommikuni. Kord ärkas Kirke, kord Matu. Hommikul olin justkui laip, kuidagi ei suutnud silmi avada. Kui lõpuks siiski avasin, avastasin, et mul on hullem peavalu. Õudukas..
Hetkel on olukord stabiliseerunud. Matul palavik on taandunud, Kirkel püsib toit sees ja mul on peavalu kadunud. Ma ei tea, millest see kõik.. Kas kuumast või oleme mingi viiruse üles korjanud.. Ei tea. Loodan, et täna öösel saame kõik normaalselt puhata.
Järgmisel nädalal pidime Cantervilla lossi mängumaale minema. Aga kui põnnid haiged, siis ei saa kusagile. Loodan, et suudan neid piisavalt turgutada. Vot sellised natuke kehvapoolsed lood meil siin hetkel.

No comments:

Post a Comment