Monday, August 20, 2012

Paasapäev! :)

Üle mitme aasta üks toredamaid paasapäevasid! Terve pere oli koos, istusime isa juures köögilaua taga ja naersime nii, et mul tuli õhust puudus ja Priit hõikas, et "Kata, hinga!"
Surnuaias oli ka väga kultuurne kõik. Tavaliselt on ikka nii, et purjus setosid talutatakse surnuaiast minema, sel aastal ei olnud nii. Viisakalt pakuti pitsi, kui ei soovinud, siis keegi rohkem peale ka ei käinud. Mulle sobis.
Nägin sel aastal selliseid tuttavaid, keda ma polnud umbes 10 aastat näinud. Uskumatult tore! Maru rahul olen omadega :)
Tegime perepilte ka, aga need pildid on Kristiina aparaadis. Kui kätte saan, siis lisan blogisse kah.
Seniks aga panen siia mõned klõpsud, mis ma oma fotokaga tegin:



Selline sagimine käib siis Obinitsa surnuaial Paasapäeva aegu :)

No comments:

Post a Comment