Wednesday, August 15, 2012

No tere!

Olengi tagasi. Nädal Soomes oli lihtsalt ülitore! Mis sest, et ma ju tegelikult olin tööl, ma veetsin väga mõnusasti aega seal :)
Turu peal käivad endiselt toredad inimesed, kes on põrsastest vaimustuses. Ja siis on need inimesed, kes vaatavad kõiki lette tülpinud nägudega.
Inimesi turul oli üle maailma. Küll Austraaliast, Portugalist, Kanadast, muidugi Saksamaalt ja Inglismaalt. Isegi Aafrikasse rändas üks põrsas. Päris paljud inimesed olid lahkesti nõus minuga oma reisist rääkima, suur osa tulid parajasti Tallinnast. Üks pere oli pärit Venemaalt. Ema, isa, kaks last ja vanaema. Naine tahtis kohe ämblikku osta, mees aga ütles, et ei ei, meil pole ruumi. Naine vaatas mehele otsa ja ütles: "Ma teadsin seda! Lähme siis üldse minema siit!" Mees ohkas ja lausus: "No vali siis välja.." Naine valis lõpuks kaks kilpkonna. Seni, kuni mees maksis, liikusid naine ja lapsed juba kõrval asuva leti juurde ja lapsed hakkasid kilkama, et nemad tahavad seda ja teist ja tükki kolmandatki sealt. Mees ütles päris pahaselt: "Jumal küll, las ma maksan nende asjade eest enne ära!" siis vaatas mulle otsa ja sõnas: "Tead, nad teevad mu siin rahast lagedaks! Mulle ei jää mitte midagi." Noogutasin ja ütlesin, et ma tean, mida ta tunneb. Selle peale mees naeratas ja läks edasi järgmise leti juurde oma rahakotti kergendama.
Esimesel päeval oli meie müügitelk avatud mere poole, mulle avanes selline vaade:


Kaks tänavamuusikut mängisid ilusat meloodiat mulle :) Kahjuks polnud mul eriti aega pilte teha, pidevalt jutustasin potensiaalsetele klientidele oma loomadest. Inglise keele praktika oli igatahes kõva. Natuke sain ka oma soome keelt meelde tuletada, mis on ikka väga roostes. Õppisin soome keelt keskkooli ajal lisaainena, aga seda oli ainult tund nädalas. Väga palju sellest meeles pole, aga midagi ikka.
Arvan, et kirjutan oma Soome-reisist veel ka edaspidi, kui toredaid seikasid meelde tuleb.
Ahjaa, eile, kui tagasi tulime, siis käisime Pärnust läbi. Kärdi ostis bussi omale. Sain siis Berlingoga Võrru sõita. Pärnus ühe foori taga seistes avastasin midagi lahedat ja pidin kohe pilti tegema:


Võrus käisin veel Priidu juurest läbi, polnud teda ka sada miljonit aastat näinud. Ajasime juttu maast ja ilmast, arvan, et ma mõjusin hästi talle :)
Koju jõudsin natuke pärast 9-t õhtul. Kirke oli veel üleval, kallistasime ja ta jäi naeratus näol magama :)

No comments:

Post a Comment