Friday, March 16, 2012

Tehnoülevaatus imeb täiega!

Eile ei saanud Priidu juurde, tal oli mingi Audi juba ees, mis vajas hammasrihma vahetust. Ok siis. Täna uuesti Priidu juurde. Sain. Lammutas mul auto laiali juppideks. Tegelikult võttis ratta alt ja siis pääses pidurite juurde. Käsipiduri tross oli puru. Saatis mu poodi jubinat ostma. Sain Priidu autoga sõita. Umbe hää massin tal ikka! Sujuv sõit, super mõnus oli. :) Igatahes, käisin kokku kolmes poes, sest lisaks minu jupile oli vaja ka BMW 520 supordi remondikomplekti, kuna ma niikunii juba poodi läksin. Misiganes see supordi remondikomplekt ka poleks. Kui müüja oleks mulle suvalise jupi andnud, ma oleks selle vastu võtnud :D Aga neil polnud seda kohapeal, tellida oli vaja. Priit ütles, et ei telli ja tulin tulema. Jõudsin kohale, Priit pani uue trossi paika. Putitas mu pannikest veel veidi ja ütles, et tavai, lase jalga nüüd. Sõitsin pesulasse. 10 euri läks, aga mu pann vajas seda hädasti. Pesulast välja sõitsin, siis olin täitsa uhke isegi oma auto üle, nii armsasti läikis :)
Jõudsin tehnoülevaatuspunkti. 20 minutit enne 5-t. Nende tööpäev kestab kella 5-ni. Ootasin seal veidi, kedagi ei tulnud. Läksin siis sisse. Lugesin seina peal silti, et tasuda saab ainult sularahas. Mul muidugi polnud sularaha. No okei, kimasin siis maksimarketisse raha välja võtma.Tipptund täielik. Tagasi jõudsin täpselt kell 5. Onu tuli välja ja ütles, et "Meie tööpäev kestab kella 5-ni. Tulge homme hommikul kell 9." Hea, et keegi mu mõtteid tol hetkel ei lugenud. See lugeja oleks väga punastanud..
Ja mu hammas ikka valutab, õigemini tuikab veel. Mis sest, et välja tõmmati.. :(
Ja vot sellepärast ma tahan nutitelefoni :D

No comments:

Post a Comment