Friday, March 9, 2012

Nostalgia ja romantikalainel

Selline kevad on südames, et hoia ja keela. :) Päike annab ka omapoolse panuse ilusti ;)
Tahaks paljajalu heintes lipata ja hõisata! :D Ma ei tea, mis lahti on, aga huvitav tunne on igatahes :)
Hetkel kuulan Bryan Adamsit.. see peaks selgitama mu hetkemeeleolu ;)
Ja olen leidnud omale ühe vana muusikapala. Seda esitab The Cars. Kunagi osalesin R2-e raadiomängus "Seinamäng", kus saatesse helistaja pidi ütlema ühe tähe ja numbri, mille järgi otsiti esitaja ja siis number, mille järgi plaadi pealt valiti laul. Tookord ei saanud ma küll seda laulu. Isegi esitaja nimi ei öelnud mulle midagi. Aga siis saatejuht Sten küsis, et kas ma The Carsi kõige kuulsamat lugu tean, vastasin, et hetkel ei meenu küll. Sten siis ümises seda veidi. Siis jõudis kohale küll, et mis bänd see on. Hiljem lasi saatejuht "Drive"-lugu eetris kõlada veidi, rääkis veel juurde ka, et "Kadri, see on see laul, mida ma ümisesin." :) Päris uhke tunne oli, kui raadiost ekstra mulle lugu lasti. Mõnus igatahes. Sellest saadik on see lugu kuidagi südames ja hinges..

No comments:

Post a Comment