Thursday, March 15, 2012

Nii.

Pikk vahe on nüüd tulnud. Aga nii kuramuse palju tegemist on kogu aeg. Koolis esitlused, referaadid, igasugu muud pisemad tööd, siis lastevanemate koosolekud, autoga olen servise vahet sõitnud, sest kohe saab ülevaatus läbi.
Eile oli üks tihedam päev. Hommikul jäin kooli hiljaks, sest ämmaga pidin minema, aga ta käis vereproovil perearsti juures. Ma ei tea, kuidas võib nii kaua oodata. Pool tundi istusin auto peal. Igatahes, jõudsin pooletunnise hilinemisega kooli, D tund oli suht igav. Oleks võinud ka tulemata jätta peaaegu. Teine tund oli Hillari tund. Seal pidin tegema esitluse äriideest. Kasutasin Kärdi ideed. Need istepadjad, mida ma suvel täis toppimas käisin. Hillar oli neist vaimustuses. Rääkis, et tal naine töötab lasteaias, sinna oleksid need ideaalsed. Palus mul infot meili peale talle saata. :)
Kool sai läbi, sõitsin Signega linna. Jalutasin raamatukokku. Unistasin oma mõtetes ja oleksin peaaegu auto alla jäänud. Autojuht vibutas mulle rusikat. Sorri autojuht.
Ramatukogus lugesin "Pere ja Kodu" ajakirja. Päris hea number seekord, pugistasin omaette naerda.
Kell pool 2 pidin Aarisega polikliinikus kokku saama. Tal oli hambaarsti aeg. Kuna mul paar päeva tagasi hammas valutas, ütles ta, et ma võin tema asemel minna. Astusin kabinetti, Aaris ütles, et see on mu naine. Arst küsis: "Kas teil on sama perekonanimi?" Hakkasin naerma ja mulle tundus, et Aaris punastas :P No see selleks. Istusin tooli ja arst hakkas tegutsema. 5 minuti pärast ütles, et siin pole midagi päästa ja tuleb välja tõmmata. Fakk. Tundsin, kuidas mu peopesad läksid higiseks. Igatahes, hunnik tuimestust, pool tundi kakkumist ja hammas oli käes. Mul oli pool nägu tuim, nii, et ei saanud paremat silma pilgutada. Suht kehv oli olla. Kell 2 oli mul vaja töötukassas olla. Õnneks on töötukassa ka polikliinikus, ehk siis samas majas. Istusin Malle juurde, too vaatas mulle otsa. "Ambas tmmati vlja." pomisesin. Suus oli ju haavaside. Mall vaatas mind sellise emaliku/kaastundlliku pilguga. Küsis selliseid küsimusi, millele sai noogutuse või pearaputusega vastata. Aitäh, Mall! :) 8 minuti pärast sain tulema.
Sõitsime kodu poole ja mõtlesin, et suren ära. Tuimestus on ikka vastik asi.
Jõudsime koju, kobisin kohe voodisse.
Kell pool 6 pidime lastehoiu juhatajaga kokku saama. Jeesus, kuidas ma ei tahtnud minna. Ajasin ikka üles ennast ja läkisme kohale. Ajasime juttu, edasi tuli kohe lastevanemate koosolek. Vald paneb ikka kooli kinni. Aga teeme MTÜ abiga erakooli. Nii, et ei pea esialgu veel kusagile Gabrieli toimetama hakkama. Loodan vähemalt.
Vot selline päev. Koju jõudsime enne 8-t. Ja ma jälle kohe voodisse. Magasin halvasti, hambaauk valutas.
Praegu on selline tunne, et pool nägu on paistes.
Täna lähen autoga servisesse ja pärast pesulasse ja ülevaatusele. Hoia mulle siis pöialt! :)

No comments:

Post a Comment