Saturday, March 31, 2012

Sellist lumesadu, nagu täna

polnud isegi talvel mitte! Paksu, laia lund sadas, lumehelbed lausa potsatasid maha. Super ilm, kui kalendri järgi kevad poleks :)
Tahtsin ühte pilti jagada, mis ma netist leidsin, naersin päris kõvasti, kui seda nägin :D
Mu tulevik vist :D Mul ka sellised pikad jalad, nagu pildiloleval daamil ;) Ja roosa ujumismüts on ikka üle prahi :D Ülihea pilt minu arvates :)
Mulle tuli oma issi meelde, seoses selle pildiga. Ta on mul 61, super muhe tegelane. Tahab, et me teda Taaduks kutsuksime, aga mul pole meeles kunagi, ikka ütlen issi või paps. Papsil on kerged mured mäluga, noh, arusaadav, ta on ikagi minu isa ju :D Isa juures käib remont, seega kraanikauss on hetkel ainult vannitoas, ja vett saab sealt. Ükskord läksin isale külla ja ta hakkas kohvi tegema. Kadus veekeetjaga vannituppa. Tüki aja pärast tuli minu juurde ja küsis vaikselt: "Ega sa ei tea, kuhu ma selle kannu panin..?" Puhkesin naerma ja läksin temaga vannituppa kaasa, ta oli selle riiuli peale pannud ja unustanudki sinna :)
Eile, kui mul oli sünnipäev, siis issi helistas mulle. "Palju õnne, tütrekene!" "Aitäh!" "Kas sai ikka õigel päeval?" Hakkasin naerma jälle :)
Mu isa on seto. See tähendab, et talle meeldib laulda. Kohe väga meeldib. Ta laulab kohalikus seto meeskooris ka, hetkel ei meenu, mis nimeline see koor on. Igatahes, kui isa on napsu lasknud, siis ta ilmtingimata tahab, et kõik teised ka laulaks.
Aga minule laulab ta Katja laulu. See oli vene kroonu laul, paps laulab seda eesti ja vene keeles, eestikeelset oskan kaasa laulda, venekeelsega jään hätta. Kui paps laulab "kõnnib kaldal Katjakene  kaunis.." siis vaatab ta mulle sügavale silma, näen seal lõputut hoolimist..
No selline ta on mul :)
Parim paps, mis sest et vahel ajab harja punaseks, aga meil kõigil on oma head ja vead :)

2 comments: