Wednesday, March 28, 2012

Palju parem päev täna! :)

Esiteks oli oluliselt kuivem, kui eile, mu jalad jäid kuivaks. Org. käitumises oli arvestus, loodan, et saan hea tulemuse. Tunnistan, et spikerdasin. Ma lihtsalt ei suutnud seda kõike pähe ajada omale. Enne arvestust muidugi suutis D. meid üles ärritada, kui teatas, et arvestus toimub kahes jaos ja teist osa saab teha reedel. Konsultatsiooni ajal. Oi, klass läks ärevile nagu herilasepesa. Meil pole reedel ühtegi tundi, miks peame arvestustööd tulema tegema konsultatsiooni ajal?? Saavutasime oma kisaga vähemalt niipalju, et saame esmaspäeval tunni ajal siiski teist osa teha.
Pärast kooli sõitsin linna, käisin poes. Nii hea oli sõita, teed on kuivad, auto on korras, supeluks! :)
Tead, kui koju sõitsin, siis mõtlesin, et ilusas kohas ikka elan. :) Metsad, põllud ümberringi. Kui päike paistab, siis on kõik kohe mitu korda kenam muidugi :) Ma olen ikka maalaps, linnas läheks hulluks. Kuigi, olgem ausad, linnas on tore tänavatel patseerida, kui selleks on aega ja kui hea ilm on ;) Suvel seelikuga jalutades ajab muigama, kuidas autojuhtide pead pöörduvad :D Oh mind ja mu ego küll :P
Õhtul läksin lastele järgi, tulid mulle joostes vastu. Rõõmsas tujus täna :) Lasteaias on üks Liisi. Tema tormas ka mulle vastu ja kallistas. Ta vahel teeb mulle nii, siis poeb südamesse soojus :)
Ja veel. Istusin õhtul arvutisse ja avastasin, et mul on praktikakohale vastus tulnud. Positiivne! :) Jeah!
K-Rauta Võru poodi lähen praktikale. Naersin, et nad võiks mulle ehitusmaterjalis praktikatasu maksta :D
Nii, et igati kordaläinud päev täna :)

No comments:

Post a Comment