Tuesday, March 27, 2012

Kehvapoolne päev

Hommikul aknast välja vaadates oli maa valge jälle. :(
Kooli jõudes parkisime tehnomaja ette. Seal tuli mingi tädi kurjustama, et ei siia ei tohi parkida, ainult kirjalikul loal. No okei, sõitsime siis maja taha parklasse ja avastasime, et keegi sõidab meil taga. Parkisime ära, vaatasin, et tagumine auto jäi meie taga seisma ja onu tegi akna lahti. Tegin ukse lahti, küsisin, et mis viga. Oh sa juudas, kus onu pistis kisama! Karjus, et kas liikluseeskirju ei tunne ja et täiskasvanud inimesed käitvad ikka nii lapsikult. Hakkasin midagi vastama, kui onu käratas: "Ma räägin juhiga, sina ole seal pagasnikus edasi!" Ma istusin seekord tagaistmel. Tundsin, kuidas mu vererõhk tõusis. Õnneks lärmas too onkel oma lärmamised ruttu ära ja sõitis minema. Ma polnud teda varem näinud, ei kujuta ettegi, kes too oli. Tuju oli ikka täiesti solgitud.
Koolipäev möödus õnneks kiiresti ja Signe tõi mind koju ära. Jalad olid läbimärjad, kui tuppa jõudsin. Vahetasin riided, tegin pliidi alla tule. Mul on homme org. käitumises arvestus, hakkasin siis materjale koondama. Signe palus, et ma talle välja prindiks, arvutist on paha lugeda. Olin lahkesti nõus. Esimese portsu printisin puusse, seadistasin printeri kahepoolse printimise peale, aga mingi hetk tekkis mingi tõrge ja aparaat printis valed asjad valedele pooltele. Vihastasin. Panin uuesti printima, aga seekord printis ta ühepoolselt. Olin unustanud uuesti seadistada. Vihastasin jälle. Mina ja tehnika ei sobi ikka kokku.. :(
Läksin siis lasteaeda. Lapsed tulid mulle vastu, rääkisid läbisegi ja tahtsid Anne juurde minna. Ütlesin, et enne ikka lähme koju, siis vaatame. No hullem jonn järgnes kohe. Terve kodutee tegid mulle kontserti tagaistmel. Jõudsime koju, nad ikka veel jonnisid. Siis panin söögi jahtuma, Kirke tahtis hapukoort, aga see oli otsas. Jälle jonn lahti. Ma ei tea, kas mingi kuuseis on või? Hella hingega põnnid on mul täna. Siis on nad mitu korda pahandada saanud, sest ma tegelikult üritan õppimisega tegeleda, aga kui kolm elevanti mängivad tagaajamist, siis on kerged keskendumisraskused.
Teeme nii, et homme tuleb parem päev, eks?

No comments:

Post a Comment