Thursday, April 4, 2013

Vahel mõtlen, et

miks mind pole topelt? Saaksin asjad kõik tehtud. Praegu jääb päevast väheks, näpistan oma uneajast kogu aeg juurde, nii et unevõlg on juba päris korralik tekkinud.
Täna oli viimane ametlik koolipäev, järgmisel nädalal algab praktika. Kooliasjadega on peaaegu ühel pool. Finantsanalüüs on veel vaja ära lõpetada ja siis on kõik.
Kaks eksamit, praktika aruanne ja juhtimise iseseisev töö lahutavad mind veel kooli lõpust.

Vahepeal olid munapühad, värvisime ka. Õigemini küll, keetsin munad värviliseks sibulakoortega, otsest värvimist ei olnud. Sellised nad said:


Laupäeval võtsin munad kaasa ja läksime vanaema poole. Haanjasse. Meil on nii, et kõik sünnipäevad on alati järjest, siis sel aastal pidasime korraga minu, vanaema, Kirke ja Gerda sünnipäevad koos ära. Kaia oli ka Tallinnast kohal ja Liina oma põnnidega. Meie pere ka, väga lahe oli. Me polnud vist juba aasta jagu üksteist näinud, viimane aeg oli kokku saada.

Nagu juba mainisin, siis minul ja Kirkel olid ka tähtpäevad. Mu printsess sai juba 4-aastaseks. Vaevasime oma päid, et mida küll talle kinkida. Lahendus tuli iseenesest.
Olin juba tükk aega mõelnud, et peaks endale käekella soetama. Saingi selle, Signe kinkis mulle käekella. Koju jõudes nägi Kirke kella ja ta silmad lõid särama: "Oi, kui ilus, nii lahe, ma tahan ka kella!"
Oligi asi otsustatud, ostsime temale ka kella. Kui talle sünnipäeval lasteaeda järele läinud, rippus ta mul käe otsas, vaatas ikka mu kella ja ohkas (siis ei olnud ta veel oma kingitust kätte saanud). Kodus tegi paki lahti ja oh seda rõõmu! Ma pole vist kunagi näinud, et üks laps on kingitusega rohkem rahul, kui mu Kirke. :)
Sellised me siis oleme, aasta jagu vanemad ja targemad jälle:


Eile käisime õppereisil pealinnas. Külastasime TNT-d, ETK logistikakeskust ja Rõõmu Kaubamaja Keilas. Start oli kell 4 hommikul, nii et äratus helises juba enne kolme. Terve päev paistis ilusasti päike, saime palju jalutada, uurida, küsimusi esitada ja Rõõmu Kaubamajas oli meile rootsi laud kaetud. Põnev reis oli, nägime logistika ja kaubanduse köögipoolt, millega igapäevaselt kokku ei puutu.
Tagasiteel läks bussil õhkpadi katki. Veidike enne Põltsamaad. Noh, see tähendab, et saime korralikult loksuda.
Võrru tagasi jõudsime poole 8 ajal, koju sain enne üheksat veidi. Magama läksin veidi enne südaööd, sest tegin oma finantsanalüüsi, konstrueerisin suhtarve. Hommikul ärkasin kell 6, sest Gabrielil on täna klassiõhtu ja pidin küpsiseid sinna küpsetama.
Oh jah..
Homme läheb Gabriel noorkotkaste laagrisse, ülejäänud pere aga Pille juubelile Obinitsa. Saad nüüd aru, miks on teist mind vaja?


No comments:

Post a Comment