Thursday, April 18, 2013

Salakaval kevad

See kurguvalu ikka ei andnud järele. Kahtlustasin juba, et mul on angiin. Õnneks asi siiski nii kaugele ei arenenud, õigel ajal sain arstile. Täna siis. Öeldi küll, et kui oleks paar päeva oodanud, siis oleks angiiniks läinud küll mu kurguvalu. Praegu sain rohud peale, loodan, et asi saab kähku korda.
Tõvest hoolimata toimetame perega õhtuti õues. Riisume, koristame. Avastasin, et mul maja ees kasvavad lumikellukesed. Lumi sulas pealt ära ja kohe pistsid pisikesed rohelised nupud pea mullast välja.


Kirke on mul taimehuviline, käib nüüd iga päev vaatamas, kuidas lilled kasvavad. Peangi hakkama lilli istutama, saab majaümbrust veidi rõõmsamaks. K-Rautas tuleb nüüd iga päev lilli müügile, ühed ilusamad, kui teised. Lausa kahju oli täna võõrasemasid ostmata jätta. Aga kuna mul pole veel kindel, kuhu peenrad tulevad, siis ei tõtta ma esialgu veel taimi soetama. Aega on selle kiire asjaga :)

No comments:

Post a Comment