Sunday, April 14, 2013

Esimene praktikanädal

on möödas. Ma pole juba tükk aega olnud nii väsinud, kui täna.
Esiteks see praktika. Eelmisel aastal olin ma kontorirott, istusin arvuti taga, maadlesin numbrite ja kontoritarkvaraga. No sel aastal ma teen hoopis teistsugust asja, kuigi olen samas ettevõttes. Olen enamjaolt laos ja saali peal. Võtan kaupa vastu, jagan laiali, täiendame riiuleid, mis tähendab redeli otsas ronimist. Veel otsin valesid hindasid käsiskänneriga, vahetan hinnasildid välja. Muu hulgas jagan klientidele infot, kui oskan. Õhtuti olen ikka täitsa väsinud, reede õhtul vajusin voodisse, nagu kott. Pole ikka füüsilise tööga harjunud. Aga põnev on vähemalt.

Eile käisime külas. Agel ja Aivol. Sõit oli pikk, aga mul on hea meel, et saime kodust välja. Age käib ka koolis, nii et ühiseid jututeemasid muudkui lisandub :)
Panime tütretirtsud ritta, avastasin just et Ketren ja Kirke on ühtemoodi triibulised :)


Koju jõudsime natuke pärast 11-t õhtul.
Hommikul ärkasin kurguvaluga, ju siis eile sain külma, kui märja peaga õues lippasin. Praegu on terve kere hell ja valus, pea on paks otsas. Joon aga teed ja loodan, et homme on juba kergem olla.

Majale panime eelmise nädala lõpus uue ukse ette. No mitte täitsa uue, kasutatud, aga maja jaoks uue ukse. Vana uks oli vist maja ehitamisest saadik vahetamata. Jätsin ta alles, on mõned ideed, kuidas teda sisustuses kasutada loodan. Vana hõngu tahame ikka säilitada ja uute elementidega siduda.
Selline on siis uus uks:


Auk on seal lingi juures sellepärast, et seal oli varem koodilukk, aga me ei tahtnud seda oma uksele jätta. Niisiis on seal hetkel mulk.

No comments:

Post a Comment