Saturday, December 1, 2012

Ilusat detsembrit!

Detsembrile kohane lumine ilm on õues :) Hästi ilus on! Sain eile kühveldada, nii et higimull otsa ees. Mulle meeldib lund rookida. Vähemalt talve alguses :)

See lõppema hakkav nädal algas superhästi. Ma sain lõpuks tädiks!!Kauaoodatud pisike ime otsustas esmaspäeval meie juurde tulla :)
Pühapäeva õhtul Krissu helistas ja käisin temaga haigla juures. Sealt saadeti ta koju tagasi, et ei toimu sul siin midagi. Esmaspäeva hommikul tuli uus kõne. Viisin oma pere kooli-tööle-lasteaeda ja kimasin linna. Läksime haigla juurde. Krissu pandi aparaadi alla. Sellise, mis näitab emaka kokkutõmbeid ja lapse südametegevust. Lõpuks vaatas ämmaemand ta üle ja ütles :"Nonii, 5 cm on avanenud emakakael."
Krissu näole tuli suur naeratus- mõni ime ka.. me juba neljandat korda olime haiglas :)
Mu kallis lugeja, ma säästan sind sünnituse detailidest, ütlen vaid niipalju, et pressid algasid kell 12 ja 12:21 oli põnn käes :) Mul oli au nabanöör läbi lõigata. Oh, kui uhke värk ikka.. Madis ei saanud kahjuks suursündmusest osa võtta, ta ei saanud kuidagi töö tõttu koju.
Hiljem, kui olime juba palatis, võtsin selle pisikese ilmakodaniku omale kaissu. Tudusime vist paar tunnikest isegi. Krissu sai ka puhata. No igatahes.. see pisike süsimustade juustega poisipõnn on minu südamesse omale mugava pesa pununud juba :) Beebid on mu suur nõrkus, mis teha :)

No comments:

Post a Comment