Saturday, December 29, 2012

Sa ei kujuta ettegi

kus ma eile käisin!
Ämm helistas ja ütles, et tavai, lähme välja. Tal kange tahtmine Krabile retrodiskole minna. Pidasin teise poolega veidi aru ja olin valmis minema. Sättisin ennast kenaks ja sõitsimegi. Krabi on meie kodust umbes 50 kilomeetri kaugusel. No oli ikka kange tahtmine mu ämmal :) Jõudsime siis kohale sinna. Kultuurimaja ees oli hulk uhkeid autosid, isegi ühe Lexuse tuvastasin. Astusime sisse ja otsisime ämma sõbranna seltskonna üles. Istusin ja kuulasin. Modern Talking, ABBA, Boney M, selliseid lugusid lasti.


Näärivana käis ja jagas pakke. Enne 23-e lasti ilutulestikku. Edasi läks pidu tantsuhoos. Istusime ämmaga justkui kaks müürilillekest. Arutlesime omavahel muiates, et ju siis ikka kohalikud mehed ei julge võõraid naisi tantsima võtta. Ja siis tuli üks tüüp. Selline lühike, suitsu ja alkoholi järgi haisev, üsna ebameeldiva oleku ja käitumisega tüüp. Tuli mind tantsima võtma. Ma keeldusin. Ja läksime hoopis ämmaga kahekesi tantsima. Mingil hetkel istusime taas lauda. Ja see tüüp tuli uuesti mind tantsima tahtma. Müksas mind ja ütles, et noh, tuled või. Ütlesin et, ei ma ei soovi. Selle peale tegi see tüüp põlastava näo ja küsis: "Mingi lesbi oled vä?". Kergitasin kulmu ja ütlesin, et olen jah.
Ilmselgelt on see ainus mõistusega võetav põhjus mitte tantsimiseks ju?
Igatahes, kui see vahejuhtum välja arvata, oli see külapidu päris muhe. Kohalikud naised muidugi saatsid meile ämmaga üsna tapvaid pilke. Ju siis ei satu sinna eriti võõraid naisi.
Ja esimest korda elus juhtus nii, et viski peale porgandit hammustasin. Tervislik värk ;)

1 comment:

  1. Olen tõepoolest üllatunud dr Isikolo imeliste kogemuste ja imede üle, mida Internetis ja kogu maailmas on levitatud. Kuidas ta imeliselt aitas inimestel üle maailma nende kadunud armukesi taastada, võtsin temaga ühendust pärast seda, kui olin läbinud nii palju tunnistusi erinevatelt inimestelt, kuidas ta aitab endist armastatut tagasi tuua. Rääkisin talle oma abikaasast, kes jättis mu umbes 8 kuud tagasi maha ja lahkus kodust kõigega, mis mul oli. Olin hämmingus, kui ta käskis mul vaid naeratada ja rahuneda, kinnitades, et ta saab kõigega hakkama vaid 48 tunniga. Pärast teist päeva helistas mu abikaasa, olin lihtsalt nii šokeeritud, et valisin kõne ja ei suutnud. Ma ei usu oma kõrvu, ta tõesti anus, et ma talle andestaksin ja ma teadsin, et armastus ja õnn on tõeliselt taastatud. võtke ühendust DR ISIKOLOga tema e-posti aadressil: isikolosolutionhome@gmail.com või saatke talle WhatsAppi kaudu sõnumi: +234-8133261196

    ReplyDelete