Monday, December 3, 2012

istun siin arvutis

ja lihtsalt vahin ekraani. Äriplaan on vaja valmis teha ja logistika referaat. Kuidagi ei tule seda motivatsiooni ja vaimu peale. Tee mis tahad. Kiireks läheb igatahes. Äriplaani pean hiljemalt kolmapäevaks valmis saama, et D-le näidata. Siis on võimalik veel midagi korrigeerida ja parandada. Reedeks peab olema esitatud. Kõigevägevam võiks mulle jaksu saata.

Lapsed on kodus. Suur Nohu on külas meil. Kuidagi ei taha ära minna. Minu hääl on ka peaaegu tagasi, laulda küll veel ei saa, aga vähemalt ma ei piuksu enam.

14-16 detsembril olen ma Tallinnas. Lähen istumispatju müüma. Kärdi broneeris kolme kaubanduskeskuse jõululaatadele meile kohad, oleme kolmekesi  (Kärdi, Laura ja mina) müümas erinevates kohtades. Tule siis uudistama :) Eks ma veel täpsustan, missuguses keskuses mina figureerin.
Ootan põnevusega talvise Tallinnaga taaskohtumist! :) Ehk käin taas mere ääres ka ära, kui aega jääb. Mis sest, et talv on, mere järele on ikka igatsus :) Üleüldse, suurlinna sagin on hoopis teistsugune, kui pisikese Võru oma. Ja kui ikka korra pealinnas ära käin, on tükiks ajaks hing rahul.
Olen juba kord selline rahutu hing, kes aeg-ajalt tahab saginasse ära kaduda, et sealt iseend leida.

Ahjaa, päkapikud käisid meil ka. Tõid issi sussi sisse küpsiseid. Ja siis tõid emme saapa sisse küpsiseid. Kirke käis pärast terve päev uurimas jalanõusid, et ega päkapikk jälle käinud pole. Eelneval õhtul oli meil Jorupill Jonn külas ja päkasid ei tulnud lastele. Täna on mul põnnid terve päev inglikesed olnud :)

2 comments: