Sunday, November 25, 2012

"Emme, palun tee mulle piparkoogiteed"

"Ma arvan, et sa soovid ikkagi piparmünditeed?"
"No seda ma ju ütlesingi, piparkoogiteed."

Sain peaaegu tädiks juba vahepeal. Sõitsime teisipäeva õhtu/öö jooksul kaks korda haiglasse. Madis tuli ka Paldiskist koju. Aparaat näitas, et sünnitustegevus juba käib, aga kui arst ta läbi vaatas, öeldi, et ei toimu siin midagi. Nad jäeti siiski ööseks haiglasse, aga valud läksid üle. No ja nüüd nad siiamaani ootavad. Mina ka muidugi.

Reedel oli meil kursusepidu. Kursusejuhataja oli ka kohal. Mõnus istumine :)
Pärast pubi läksime edasi Tanel Padarit kuulama. Oh jeerum.. No esiteks juba see "klubi" oli paras urgas. Naiste WC-s polnud ühel potil näiteks prill-laudagi. Vesi oli jääkülm ja see aparaat, mis käsi peaks kuivatama õhuga, ei töötanud. Tantsusaalis puhusid diisliküttega puhurid, nii et kogu koht oli ebameeldivat diislilõhna täis. Need puhurid puhusid nii kõvasti, et käisin kamandamas, et need ometi välja lülitataks. Lülitatigi. Lisaks pandi mingil hetkel lae all olevad ventilaatorid tööle, nii et jahe tuul puhus otse kaelale. Tulemuseks on see, et mul on praegu hääl täiesti ära. Piuksun ainult.
Aga Tanel oli super! :) Ma pole eriline kontserditel käija, aga jäin tõesti väga rahule. Kui Signega linna peal pärast jalutasime, koperdasime nagu kaks vigast pruuti, ise itsitasime, mis jaksasime. Jalad olid nii läbi lihtsalt :D Ma käisin ju viimati kusagil väljas täpselt aasta tagasi, kui meil esimene kursusepidu oli.
Mõtlesin seal peol olles, et ma olen vist juba vanaks jäänud selliste asjade jaoks. Tahaks nagu kaaslastega juttu ajada, aga lärm oli liiga kõva. Ümberringi jalutasid tibid, kes olid ainult vöö selga pannud, seeliku olid ära kaotanud kusagile.. Vaat, kus nüüd moraalijünger räägib :) :) Mulle öeldi täna, et ise oled ka ju noor olnud. Jaa, olin jah :) Aga seelikuta vööga ikkagi peol ei käinud :)

No comments:

Post a Comment