Saturday, November 3, 2012

Sain kah teada

seda, miks ma nii noor ema olen. Räägin Sulle ka.
Käisin kaltsukas ringi luusimas. Ostan tavaliselt sealt lastele riideid. On soodne ja üldjuhul on kaltsukast ostetud riided väga vastupidavad. Niisiis, otsisin oma lastele parajasti teksaseid. Pika tuhramise peale leidsingi. Igaühele ühe paari. Läksin siis müüja juurde ja kurtsin talle, et lastele võiks ikka rohkem pükse müügil olla, mul kulus tükk aega kõigile kolmele sobivate leidmiseks. Müüja vaatas mulle otsa ja tegi suured silmad: "Sul on kolm last?"
Mina: "Jah."
Müüja: "Ise nii noor.. Tead, tänapäeva naised ikka ei tee enam nii noorelt lapsi. Vot ootavad 25nda eluaastani ja veel hiljemgi teevad. Aga no muidugi, arusaadav, miks sa nii vara lapsed tegid."
Mina: "No miks siis?"
Müüja: "Eks ikka selleks, et noorelt vanaemaks saada!"
Mina puiklesin: "No ega see ikka prioriteet polnud.."
Müüja: "No ikka oli, mis siis veel?"
Muigasin ja astusin poest välja. Peas uus teadmine. Huvitav. :)

No comments:

Post a Comment