Monday, November 5, 2012

Mul on kõige õnnelikum

koer! Sest ta sai omale lõpuks oma maja :) Väga kaua, ehk siis kaks aastat ehitatud kuut sai valmis. Kui me kuuti paika tõstsime, siis ronis juba sisse ja keeldus välja tulemast. Nii me siis tõstsime koos koeraga tema kodukest :)

Tal on nüüd kaks tuba ja väliköök, mis sa veel tahta oskad :)

Mina aga olen täna kodus ja kirjutan oma ainetööd, sest meil saab kohe Eesti majanduse õppeaine otsa ja kõik need tegemata tööd, mida ma edasi olen lükanud, tuleb mul täna valmis teha. Oijah.. No ühesõnaga, tuleb suur ajuderagistamine.

Ahjaa, me käisime ju laupäeval Värskas sulistamas. Tundsime, et vajame lõõgastust ja mul on hea meel, et käisime. Lastel oli tore ja meil ka. Krissu oli kaasas ja Kärdi ka oma õega. Seltskond oli tore :) Teinekordki läheme.

No comments:

Post a Comment