Saturday, January 19, 2013

Külm

Nii kuramuse külm on, et ma lihtsalt ei või. Pliidi all tuli praksub ja ma olen enamuse ajast pleedi sisse mässituna diivaninurgas papusid kudumas. Jah, lubasin ühed roosad papud kududa, paras aeg selleks praegu. Ja siis pisikesele Kristoferile koon ka sokid :) Pisikesi asju on tore kududa, saab kiiresti valmis ;)

Majandusarvestuse töö tegin ära. Sain küll hindeks 3, aga vähemasti pääsen eksamile. Kolmapäeval siis palun pöidlaid pidada mulle :) Ja reedel ka.

Kirke tervis on juba parem, kõht on korras, ju siis ikka kolm päeva kissellisöömist tuli kasuks lisaks rohule. Nüüd on veel nohu jäänud. Gabriel läheb ka esmaspäeval kooli, on teine juba nädal otsa kodus olnud.

Ja sättisin meie kööginurga hubaseks:


Kunagi tuleb selle tellisseina peale savikrohv, mille kavatsen kohupiimavärviga üle võõbata. Hetkel on aga näha siis eestiaegne käsitsi tehtud tellis, mille üle ma ka uhke olen. Võtsime vana krohvi maha, mõni üksik koht on veel krohvi all, näiteks see nurk seal üleval vasakul. Eeldame, et vanasti ajas pliit hullupööra tahma sisse, sest kogu köögi seinad ja lagi olid mustad. Praegu on siis nunnult roosa mu köök :)

2 comments: