Thursday, January 17, 2013

Etnopõrsaste lugu

Vana aasta lõpus sai Kärdi tellimuse. Etnopõrsaste tellimuse. Need on sellised põrsad, millel on nina, saba ja kõrvad etnokangast tehtud. Näha saab neid peatselt veebilehel etno.ee.
Neid me olemegi terve nädal otsa vorpinud, nii et reedel jäin Kärdi juurde ööseks ja tegime kella 2-ni tööd. Valmis nad said meil igatahes. 80 põrsast lõigatud, õmmeldud ja täis topitud.
Siin üks grupipilt:


Minu lemmik on halli värvi põrsas, kellel on saba, kõrvad ja nina punasest kangast tehtud. Ta meenutab Kihnu-Virvet millegipärast :D Vist seetõttu, et Virvel on ju punasetriibuline seelik ja hall kamps seljas.

Koolitööga olen ka päris hõivatud olnud, järgmisel nädalal algab sess, äriplaani ja majandusarvestuse eksamid on tarvis edukalt läbida. Ütleme nii, et unetuid öid ei tule, küll aga õhtud täis materjalide lappamist. Täna käisin just majandusarvestuse kontrolltööd vastamas. No ei kujuta ettegi, kuidas mul läks. Tean niipalju, et kaubajäägi maksumust keskmise hinna meetodil ma ei oska. Poleks ka FIFO meetodit osanud. Ma tookord puudusin, kui seda seletati ja ongi auk sees, ei oska ja kõik.

Niipalju veel, et Kirkel on kõhugripp. Vaeseke ei saa öösel ega päeval rahu, muudkui käib potil ja on üsna õnnetu juba. Tegin täna kisselli ja ostsin 2 pätsi saia, mis kadusid nõiaväel. Päeval helistasin perearstile, kurtsin muret, et lapsel kõhuviirus ja siis küsiti minult: "Nii, ja mida sa võtta tahad?"
Mina: "Kuidas palun?"
Pereõde: "Noh, kas sa tahad haiguslehte või?"
Ütlesin, et ei, ma tahaksin teada, et mida ma lapsega ette pean võtma. Mida talle süüa anda ja mida mitte. Tead, ma lausa vihastasin. Kuramus küll, ma tahan oma last terveks ravida, mitte haiguslehte!

1 comment: