Thursday, January 24, 2013

Jama

Eile oli mul majandusarvestuse eksam. Ja ma kardan, et põrusin seal täielikult. Ulme, kui lolle vigu ma tegin, kui tagantjärgi mõtlen. Ma olin päris tige enda peale pärast eksamit. Oeh.. Täna ei taha üldse õppida. Homme on äriplaani eksam. Mott on täitsa maas. :(



Nagu sellest eksamijamast vähe, kadusid mul autol eile pidurid. Vajuta, palju tahad, no ei jää pidama. Lonkasin oma pannikesega siis jälle Priidu juurde. Ülevaatus hakkab lähenema, auto hakkab lagunema. Tuli välja, et tagumisi piduriklotse polnud ollagi. Priit ei jõudnud ära imestada, et kuidas ta siiamaani üldse pidurdanud oli. Ausalt öeldes, ma ei taha varsti enam minnagi teenindusse autoga, Priit alati vaatab mind nii etteheitva pilguga.. (punastan praegu)

Väljas on super ilm. Päike paistab, tuult ei ole ollagi. Mina pean siin passima. Tegelikult ju ei pea siin passima, aga noh.. õppima peaks. Igatahes. Jah.

No comments:

Post a Comment