Monday, January 21, 2013

Horoskoop

Mulle on ikka meeldinud end lõbustada horoskoopide lugemisega. Tavaliselt on nad mul hetk pärast lugemist meelest läinud, aga mõni aeg tagasi leidsin ühe horoskoobi, mis on justkui minu elust maha kirjutatud.
Siin paar katkendit:
"Aasta soosib kõike, mis on seotud õpingute, välismaa ja reisimisega. Kerge on uusi asju teada saada ning neid teadmisi oma töödes edukalt kasutada." Noh, plaan on, et suvel lähen mõneks ajaks taas Soome. Samuti kasutan (või vähemalt üritan kasutada) juba praegu koolist saadud uusi tarkusi töös.
"Su kodune elu meenutab pisiasjade kuhilat, millest selguse saamiseks pead kõik asjad eraldi kätte võtma ja üle vaatama. Kui mõtled oma kodule ja peresuhetele distantsilt, paistab kõik hoopis teisiti kui siis, kui koduuksest sisse astud. Seega on sel aastal vaja saavutada selgus just detailides, luua oma kodus täpselt väljatimmitud süsteem." No kas veel täpsemini saaks üldse kirjeldada mu kodu ja elu-olu? :) :)
"Suhete tasandil esineb nüüd rohkem norimist, väiklast kriitikat, lihtsalt virisemist. Kohati tunned end kui roosas öösärgis tibi, kes peab keset ööd traktorit parandama hakkama." Ma naersin lausa pisarateni, kui seda viimast lauset lugesin. :) Vahel on küll selline tunne jah. Ainult et, mul pole ei traktorit ega roosat öösärki.

No comments:

Post a Comment