Thursday, October 24, 2013

Istun parajasti

arvutis ja kirjutan referaati. Sain tund aega tagasi teada, et see on vaja homseks teha. Päris tore.
Kirjutan Cadillaci kohta. Miks? Sest kirjutada tuleb ühest vabalt valitud tuntud kaubamärgist.
Cadillac on üks suur unistus mul. Sellega sõidan siis, kui olen vana ja kortsus. Hõbevalged lokid ja punane siidisall tuules lehvimas, suitsupits sõrmede vahel. Kindlasti ei puudu ka suured päikeseprillid. Ja vot sellise iludusega kavatsen sõita:



Uuh.. no kas pole kaunitar? Mul pole õrna aimugi, kust ma sellise küll saama peaks ja mitut panka mul röövida tuleb, aga üks hullumeelne unistus peab ju inimesel olema :)

Homme on meil kursapidu. Aastas korra õnnestub see meil tavaliselt. Olen päris põnevil, pole juba tükk aega kusagile välja saanud. Ikka töö ja kool ja kodu. Minu käest küsitakse viimasel ajal üha tihedamini, et kuidas ma küll kõike korraga jõuan. Mõtlesin sellele ja leidsin ka vastuse, mis on tegelikult ju ammuteada tõde: kui inimesel ikka piisavalt tahtejõudu on, saab ta kõigega hakkama. Nii et vingujatel ja halajatel pole lootustki.

No comments:

Post a Comment