Wednesday, October 2, 2013

Ha!

Mäletad, kui ma ütlesin, et essee inspiratsioon tuleb 30. septembri pärastlõunal? Hehehhh, essee sai juba 29. septembri öösel valmis :) Seda muidugi lihtsal põhjusel: nimelt olin ma 30ndal tööl ja häda ajab härja ka kaevust välja, niisiis pidin selle kirjutisega varem valmis saama.
Igatahes, sain kinnitust, et kui ikka väga vaja, siis saan oma asjad varem ka valmis, kui viimasel minutil.

Võtsime endale kassipojad, sest hiired on ikka väga ülbeks läinud jälle. Nüüd kappavad meil mööda elamist kaks elevantsi. Punane Sass ja hall Maša. Lastel on rõõmu rohkelt, mul natuke vähem, sest asjad rändavad teadmata suunas, lisaks meeldib neile öösel, minu kõige magusamal uneajal tagaajamist mängida. Armsad on nad küll, nurrumootorid on ka igati töökorras.

Räägime lastele ikka, et õhtul tuleb asjad paika panna, siis on hommikul hea võtta, ei pea otsima. Ühel hommikul ei suutnud ma oma kotti leida ja hädaldasin, et kuhu see kott nüüd ometi saanud on. Selle peale ütles mu taibukas tütar: "Emme, aga võta see kott sealt, kuhu sa ta panid!" Olin sõnatu ja oskasin selle peale ainult muiata :)

No comments:

Post a Comment