Monday, October 21, 2013

Käisin eile sünnitamas

Jah, eile hommikul Signe helistas, et nüüd on minek. Ma vist ei ole siin maininud, et Signe palus mind tugiisikuks sünnitusel. Teoorias oleksin pidanud eile hoopis tööl olema, aga olin juba eelnevalt töökaaslasi teavitanud, et lähen kuu lõpus sünnitama. Niisiis, sõitsin eile hommikul töö asemel haiglasse.
No mis ma oskan öelda, pikk sünnitus oli, 12 tundi läks aega. Signe soovis kindlasti vettesünnitust, see tal aga ei õnnestunud. Põhimõtteliselt, ainus asi mis üldse plaanipäraselt läks oli see, et laps sündis.
Õhtul kell 20.00 otsustas tirts lõpuks ilmale tulla. Mul on parem käsi täna natuke valus- sünnitaval naisel on jõudu meeletult. Praegu on emme ja beebiga kõik korras ning paari päeva pärast lubatakse nad koju.
Mulle meeldis aga eilse päeva jooksul asjaolu, et kõigile, kes mulle helistasid või kellele ma ise helistasin, sain öelda, et olen sünnitamas :)

No comments:

Post a Comment