Monday, October 15, 2012

Pisemad põnnid

on hetkel kodus koos minuga. Kirkel on päris korralik nohu ja jätsin Matu ka koju. Kasutasin juhust, et olen ilma kaasata kodus, mööbeldasin siin veidi. Ma tean, et talle ei meeldi, seega üritan ise vaikselt asjad paika panna, nii et kellelgi pole pärast midagi enam kobiseda ;)

Oma lilled tõin ka tuppa ära, kohe palju hubasem tunne on. Mu kursaõed Põlvast kinkisid mulle ühe orhidee. Olen teda nüüd poputanud, et ta mul ikka vastu peaks. Kas ma olen rääkinud, et olen kõige hullem aednik üldse? Lilled tavaliselt kuivavad ära või surevad liigse niiskuse tõttu mul. Viimasel suvel aga võtsin ennast käsile, ning hetkel on mul tervelt 6 lille juba, mida ma pole ära hukanud. Ja nüüd veel orhidee ka. Hoian pöidlaid pihus :)

Tuli praksub mõnusasti pliidi all, söök saab kohe valmis ja mõnus kohviaroom levib üle köögi. Mida rohkemat veel tahta? Ahjaa. Üks asi on küll. Leivaküpsetusvorm. Mul on ju suur leivaahi köögis. Kavatsen leiva küpsetamise selgeks saada. Värske leib võiga.. mm.. Mul läks küll kõht tühjaks praegu :)

No comments:

Post a Comment