Wednesday, October 10, 2012

Korralik õpilane

Seda ma olen sel nädalal :) Tegelikult juba eelmisel nädalal käisin korralikult koolis. Mu keskmine hinne on hetkel 4,56 ja saan kenasti stippi kah.
Eile oli meil taaskohtumine õpetaja D-ga. Kõik on endine, vaidlesime jälle korralikult, nagu peab. Ma arvan, et tal oli hea meel meid näha. Eelkõige just sellepärast, et meie grupis saab arendada dialoogi ja vaidlusi. Selles aines tuleb mul ka eksam, ja seda üsna varsti, ilmselt novembrikuus juba.
Kärdi on ka tagasi Eestis. Eile käisime ta beebule kummikuid ostmas. No ta oli ikka naljakas nende kumparitega :) Polnud ju harjunud, et midagi jala otsas on, eriti kummik. Aga põnn astus vapralt. Kui poest välja tulime, siis Kärdi viis oma tütre porilombi äärde ja näitas näpuga, et vaata, porilomp. Sulistas näpuga vees, et lapsel huvi tekiks. Ma pean mainima, et inimeste näod olid ikka üsna üllatunud. Tavaliselt ju aetakse lapsed porilombist eemale, nüüd siis üks ema, kes kükitab lapse kõrval lombis ja seletab, mis see on :):)
Veel tahan mainida, et tegin eile esimest korda oma "uues" köögis süüa :)

No comments:

Post a Comment