Thursday, October 4, 2012

Muide

mu kallis lugeja. Ma läksin vahepeal mehele. Jah. Ei läinud salaja. Lihtsalt väga väike teadjatering oli. See oli üks selline väga ilus päev. Ma ei saa öelda, et kõige õnnelikum mu elus, sest näiteks laste sündimise päevad olid mu elus ka väga ilusad ja tähtsad päevad. Niisiis, saan öelda, et üks mitmetest.
Lisan siia ainult ühe pildi sellest päevast. Ülejäänusid saab vaadata albumist, mille koostamise ma päevakorda võtan. Aga seniks siis selline pilt minust:


Meil oli selline kergelt rahvuslikus stiilis üritus. Kleit on linasest kangast õmmeldud. Saan selle Kirkele edasi pärandada :)
Praegu võin öelda, et hea on olla. Selline vati sees tunne on. Soovitan :)

2 comments:

  1. Palju - palju õnne ! Kas kleit on ise õmmeldud või kellegi looming?

    ReplyDelete