Monday, October 22, 2012

Istume praegu Gabrieliga

tehnomajas. Gabrielil algas koolivaheaeg, minul mitte. Niisiis, võtsin ta kaasa. Lahendab hetkel ristsõnu. "Emme, kas Lotte isa on Oskar?" Sellises stiilis ristsõnaküsimused.
Tehnomajas istume sellepärast, et mul tuleb siin varsti tund. Esimene tund oli mul vaba, kasutasin seda oma koolitöö tegemiseks. Ja varem tulin selletõttu, et meil on hetkel peres ainult üks töötav auto. Minu oma keeldus lihtsalt töötamast ühel ilusal hommikul. On teine praegu Priidu juures ja ootab oma jubinaid. Arvan, et panen ta müüki, viimasel ajal teeb juba liiga palju imelikke trikke.

Käisime eile naabrimehel abis lambaid märgistamas. Noh, neid kollaseid kõrvanumbreid panemas. Ja naabril on hetkel karjas kaks pisi-pisi tallekest. Kutsusime lapsed ka vaatama neid ja nüüd küsitakse minu käest vähemalt kolm korda päevas, et miks meie omale tallekest ei võta?

Kuna eelmisel nädalal mul koolis käia ei õnnestunud eriti (pisemad olid tõbised), siis olen sel nädalal jälle tubli õpilane. Saan oma vastamata ja esitamata tööd ära teha taaskord. No ühesõnaga, päris kiire nädal jälle tuleb.

No comments:

Post a Comment