Monday, August 12, 2013

Olen taas

VKHK nimekirjas. See tähendab, et sügisest olen jälle koolilaps. Seekord siis 1,5 aastat ehk 2015 jaanuaris on loodetavasti jälle lõpupidu :) No ja siis on küll mõneks ajaks õppimistega ühel pool. Ausalt.

Vahepeal on päris kiire olnud. Nagu alati. Mõtlen, et kas ma üldse olen siia kunagi kirjutanud, et mul on aega palju ning kiiret pole? Täna igatahes võtan aja korraks maha. Lihtsalt olen. Võibolla koristan. Ja võibolla niidan muru. Võibolla..

Tööandja teeb Riia-reisi välja meile. 18 augustil võib mind niisiis Riias kohata. Väga põnev, ma pole varem Lätis käinudki. Ja reedel läheme lastega lõpuks loomaaeda. Rongiga. Tõotab väga väga huvitav nädalavahetus tulla. No ja esmaspäeval on ju paasapäev. Vaatame, kas must midagi järgi jääb teisipäevaks.. :)

No comments:

Post a Comment