Saturday, July 27, 2013

Käisime Krissu ja Kristoferiga

Tartus. Krissu käis oma tätoveeringut lõpetamas ja mina olin autojuht-lapsehoidja. Kaspari Civicuga käisime, 1,4 liitrise mootori kohta lippas päris nobedasti ;)
Jõudsime enne lõunat Tartusse, käisime Vilde kohvikust läbi, Krissul oli sinna asja. Oh, mis tore koht see on! Kuidas ma varem seda avastanud pole? Väga hubane, hea õhkkonnaga kohvik. Lähen sinna kindlasti tagasi.
Backbone tattoosalong on vinge. Kunagi lasen ennast ka just seal märgistada. Salongis ootasime, kuni tätoveerija asjad valmis pani. Poja käitus viisakalt, võib rahule jääda. Ainult, et üks husky (koer oli salongis kaasas ühel tätoveerijal) oli temast väga huvitatud. Haugatas ja ulus Kristoferi peale. Ju siis oleks tahtnud põnniga mängida, aga igaks juhuks me ei lasknud last koerale ligi. Mine tea, kõike võib juhtuda. Pojaga jalutasime vahepeal linnas, käisime poes, sõime ja magasime autos. Söötsin talle viinerit sisse, väga maitses. Ja siis mängisime sellist mängu, et poja tahab Kaspari võtmeid ära süüa, aga mina ei luba. Väga põnev mäng, kiirus oli oluline, peab tunnistama, et ta ikka paaril korral jõudis võtmed suhu pista, nii kähku käsi käis tal.
Krissu pilt sai 4,5 tunniga valmis ja sättisime kodu poole ennast. Tagasiteel olime kõik oma mõtetega hõivatud, poja lalises tagaistmel ja korraga röögatas ta nii hirmsa häälega, et ma oleks peaaegu kraavi sõitnud. Krissu ka lausa hüppas mul kõrvalistmel, nii ootamatu oli see karjatus. Puhkesime mõlemad naerma, tükk aega ei saanud naeru jätta. Kristofer aga lällutas rahulikult edasi ja jäi siis hoopiski magama.

Mõned killud poest:
Hakkasin parajasti kliendile raha tagasi andma ja keegi mu selja taga ütles parajasti kellaaega, nii et mulle jäi kõrvu sõna "minutit".
Andsin siis raha tagasi, ise lausudes: "7 eurot ja 5 minutit tagasi Teile. Ee.. see tähendab et senti ikka.." Ise hakkasin naerma ja punastasin ka kindlasti. Klient vist ei märganudki, ju tal oli kiire.

Tuli minu juurde mees, kes soovis 50 eurost rahatähte väiksemaks vahetada. Küsisin siis, et kas on kindlaid kupüürisoove, mille peale mees vastas, et vahet pole, ta tahab 17 eurot saada. Küsisin kavala näoga, et 50 eurot vahetan 17-ks euroks? Selle peale hakkas mees naerma ja ütles, et no siiski 50 tahaks tagasi saada :)

No comments:

Post a Comment