Tuesday, June 4, 2013

Huh.. puh..

Oeh ja ah.. Käes on taas mu "lemmikaeg"- sessiaeg. Olen aheldatud oma arvuti külge, kirjutan lehekülgede viisi tarka teksti päevas, sukeldun erialakirjandusse, milleks on "Juhtimise alused", "Ärirahandus", "Ettevõtlikkusest ettevõtluseni" ja muu taoline.
Kuna lapsed on suvepuhkusel, siis tuleb mul aeg-ajalt tohterdada ka katkisi põlvi ja täita kastekannu, et põnnid saaksid januseid lilli, maasikaid ja koera kasta.
Parim sõber on minul praegu kohv ja lastel jäätis. Nad on muidugi superõnnelikud selle üle, et päevas mitu korda jäätist saavad, kuidagi tuleb ju kompenseerida seda, et ujuma minekuks emmel aega ei jätku.
Kirjatööd saavad loodetavasti selle nädalaga ühele poole, siis jääbki ainult õppimise rõõm.
Hommikuti olen ma umbes selline:


No comments:

Post a Comment