Wednesday, December 25, 2013

Jõuludress

ja muud masendused.
Eh, tegelikult hakkas mul just täna vaba päev. Just praegu. Istun siin arvuti taga, limpsin kohvi ja valmistun koristusmaratoniks. Ja söögitegemiseks. On ju esimene jõulupüha ja mul pole ei tööpäeva, ega koolipäeva ega kusagile küllaminekupäeva. Suurem meespere on ka kodust ära, on ainult kaks pisemat.
Vaba päev oli mul viimati vist umbes kuu aega tagasi. No siis, kui ma viimati siia kirjutasin. Magasin täna kella 11ni ja see oli super! :)
Õhtuks plaanin siis elamise taas elamiseks muuta ja ühe korraliku praega hakkama saada. Homme läheme perega isa juurde ja siis juba jälle olen tööl. Jaanuari lõpus lähen puhkusele, sest eksamiperiood hakkab.
Niipalju siis hetkeolukorrast.

Poes on ka viimased kaks nädalat hullumaja osakond. Inventuur toimus ning ja enne seda kaupa väga ei tellitud, no et oleks lihtsam lugeda. Ja kui siis selle nädala algul tulema hakkas... Oh sa püha piparkook! Terve ladu on maast laeni (väike liialdus ilmselgelt) kaupa täis, kõige vajalikum muidugi kõige all. Ja siis jõululaupäeva eelne päev.. Meil on suhteliselt pisike pood, kolm kassat ongi ainult, ja tol päeval olid järjekorrad kõigis kassades poe keskele ulatuvad. Tegime käiberekordi.
Naersime, et poole aasta pärast on täpselt sama seis: vihma sajab ja veidi on plussis, ainult et verivorstide asemel ostetakse hoopis lademetes grillvorsti.

Mu armas lugeja.
Ma soovin Sulle kauneid jõule ja soovide täitumist (aga ole ettevaatlik soovimisega, sest see võib päriselt ka täide minna!)
Ja uueks aastaks soovin ma, et Sul oleks võimalikult palju aega iseendale ja lähedastele.
Ning võta aega kindlasti ka mõnusaks laisklemiseks.
Niisiis, ei mingit teguderohket uut aastat, kuigi puuhobuse aasta justkui tähendaks hobuse moodi töörügamist.
Hoidkem end ja oma lähedasi.
Uuel aastal uute kirjutamisteni!

No comments:

Post a Comment